Politicǎ de retur
Societatea GABREMAR S.R.L., avand sediul social in Str. Vasile Alecsandri, Nr. 97, ap 54, Baia Mare, Maramures inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J24/1695/2019, avand C.U.I RO41623090, tel: +40748788293, email: office@gabremar.ro comercializeaza elemente arhitecturale din aluminiu, alama inox, pvc sau ceramica. Daca doriti sa probati calitatea produselor inainte de achizitie aveti posibilitatea de a comanda mostre.
DREPTUL DE RETRAGERE AL CONSUMATORILOR (PERSOANELOR FIZICE)
Potrivit legislatiei in vigoare, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice in care poate returna produsul achizitionat, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere. Perioada de retragere se calculeaza de la data la care produsul a fost livrat consumatorului sau a fost ridicat de catre acesta, costurile privind returnarea produsului fiind suportate de catre consumator.
NU se pot returna produsele care au fost livrate dupa specificatiile solicitate de consumator sau personalizate. Astfel, potrivit art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014, produsele executate potrivit solicitarilor consumatorului (dimensiuni, model etc.) sunt exceptate de la dreptul de retragere.
Produsele pot fi returnate optand pentru schimb sau rambursarea integrala a pretului.
PROCEDURA PRIVIND DREPTUL DE RETRAGERE
1. Conform art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, produsele cumparate pot fi returnate in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care produsul a fost livrat consumatorului sau a fost ridicat de la Punctul de Lucru („Termenul de Retur”).
2. Decizia de returnare a produsului trebuie comunicata in mod neechivoc, inainte de expirarea Termenului de Retur, in caz contrar consumatorul nemaibeneficiind de dreptul de retragere.
Decizia de returnare poate fi comunicata printr-o cerere scrisa transmisa prin email catre office@gabremar.ro, care sa cuprinda urmatoarele: nume complet consumator, telefon, email, produsul pentru care se doreste returul, cantitatea, data si adresa livrarii produsului catre consumator/data ridicarii de la Punctul de Lucru.
3. Consumatorul trebuie sa returneze produsul in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data comunicarii deciziei de returnare a produsului.
Returnarea fizica a produselor in termenul mentionat mai sus se poate face personal sau prin intermediul societatilor de transport/curierat/posta.
Costurile cu privire la returnarea produsului vor fi suportate de catre consumator.
4. In situatia exercitarii dreptului de retragere de catre consumator, in conditiile legislatiei in vigoare, si solicitarii rambursarii pretului, se va rambursa suma incasata drept plata folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita de consumator pentru tranzactia initiala, in termen de maxim 14 zile de la data la care a fost informat de decizia consumatorului de retragere.
5. GABREMAR poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare
data cea mai apropiată
6. Toate produsele ce urmeaza a fi returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite. Nu sunt acceptate produse care au fost degradate ulterior, care prezinta urme de umezire, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice, vopseluri sau adezivi.
Returul se face în ambalajul original, cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
GABREMAR prelucrează date cu caracter personal în conformitate cu prevederile legale pentru:
a) executarea contractului încheiat cu tine, care include și returnarea produselor/restituirea sumelor ca urmare a acceptării serviciului de retur, conform prevederilor legale/condițiilor menționate mai sus;
b) conformarea cu normele, reglementările legale
În cazul în care nu există neconformități, iar produsele îndeplinesc toate condițiile de retur menționate mai sus, se va proceda la întocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, în conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans, dispoziție de compensare, dispoziție de plată, chitanță). Datele cu caracter personal necesare întocmirii documentelor mai sus menționate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, cont bancar, date de contact, etc. după caz.
În cazul în care nu dorești să furnizezi aceste date, returnarea produselor nu este posibilă chiar dacă se încadrează în condițiile de retur mai sus prezentate, întrucât nu ne putem conforma legislației din domeniul fiscal.
POLITICA DE RETUR PERSOANE JURIDICE
GABREMAR oferA clienților săi serviciul de returnare al produselor conform politicii interne și a legislației în vigoare.
GABREMAR isi rezervă dreptul de a refuza un retur în cazul în care criteriile de retur nu sunt indeplinite în întregime.